2 månader!!!!

Idag är de exakt 2 månader kvar tills våran bebis är beräknad att komma. Vem vet den kanske kommer tidigare eller kanske senare, de återstår att se. :)

Idag jobbade jag mitt allra sista pass, så nu är jag kompledig fram till 4 juni då jag får havandeskapspenning!!
Kändes väldigt skönt när jag åkte från jobbet idag vill jag lova! Så nu måste man hitta på nått att göra om dagarna så tiden går fort!!! Har ju förståss en de som jag vet måste göras så man kanske ska ta tag i de. Som att städa och rensa ur några garderober, rensa några blommrabatter och sist men inte minst STOR städa..... Får ta lite åt gången så går de nog bra!!! Sen hoppas jag ju förståss på finväder så man kanske kan sitta ute i solen lite oxå och få lite färg iallafall!!

Vi håller ju på att renovera ett rum oxå som vi har tänkt att ha som barnrum, så nu är golver på plats där! E blev nyss klar med de. Blev riktigt snygg och bra tycker jag! Blir nog ännu bättre när man får upp tapeterna och får dit golvlisterna! Lägger ut bilder när allt är klart!!!

Imorron är de fredag igen, vi ska gå sista gången på föräldrautbildningen sen ska E åka på Kiss och jag ska på ljustparty på kvällen. Har tjuvkollat i katalogen och hittat lite som jag vill ha, vi får se vad jag köper för något!!!

God natt!!!  



Kommentarer
Postat av: linda

men hallå!! jag vill ju se bilder på golvet! du kan ju inte skriva att det är klart å sen inte visa haha ;) idag har vi varit på bjärtan, premiär för i år, det var löööövli. du kan ju alltid hänga på oss för att få tiden att gå

kramen

2008-05-30 @ 16:20:35
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com,
Postat av: Sandra

Haha, ja. På den tiden var inte en tia en tia utan det var 20 BUGG!

2008-05-30 @ 18:13:20
URL: http://sandrafrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0