Allergisk.......

Eller är de en förkylning tro? ...... Svårt att säga, men snuvig är jag då och kliar i ögonen gör de som bara den......

Har tänkt uppdatera flera dagar nu men har inte blivit av, men ska göra ett försöka nu då!
Helgen som gått har ju syrran vart hemma, jag har jobbat min sista helg på länge (hoppas jag) och sen har vi firat mamma på morsdag!
Jag och Johanna bjöd mamma på mat i söndags, de blev grillad fläskfilé, klyftpotatis och tzatsiki, Till efterrätt hade vi gjort marängtårta med jordgubbar. De blev en mycket fin skapelse. hahaha

Vacker eller hur?!


Riktiskt smaskig var den iallafall!!!!

Igår jobbade jag mitt näst sista pass, har vart ledig idag och är även ledig imorron!!! Sen torsdag ska jag jobba för SISTA gången!!!!! :D
Idag har Alva vart här en sväng, jag har vart lite barnvakt, pappan jobbade och mamman skulle iväg en sväng och de är ju klart man ställer upp då!!!! Hon har ju blivit såååå STOR!!! Shit vad tiden går alltså.....
Imorron ska jag på stan med mamma, jag har fått för mig att jag vill ha en jeanskjol men har dessvärre inte hittat nån. Ska ta en titt på de stora utbudet av mamma kläder i hudik imöra, finns de ingen där så är de väl bara att åka till Sundsvall och kolla.
Ska även till barnmorskan imorron på koll. Lite spännande och sen vad som hänt sen sist!!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Ha det!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för uppvaktningen! allt smakade bra!!!!

tårtan såg ju läcker ut - o den smakade väldigt bra!!

2008-05-27 @ 20:51:19
Postat av: linda

Ja, det måste ni absolut göra! Julian var ju 10 månader på sin första resa, å det gick superbra :-D Du får ta Kolmården denna sommar ;D i mitten av juni eller nå hihi

2008-05-28 @ 18:42:27
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0