50 års fest!!!!

Igår hade vi en överrasknings fest för min käre far som fyller 50 år till veckan!!!!
En mycket lyckad och trevlig kväll var det tycker jag!
Mat, dryck, lekar, kareoke och mycker skratt var vad kvällen hade att bjuda på!!!!
Här tänkte jag bjuda på lite bilder från kvällen

       
       

                       

          

                       

Ja de här var några bilder från kvällen de!!!!

 Syrran var ju oxå hema i helgen! Hon kom i fredags och åkte tillbaka till Örebro idag. Saknar henne redan......
 Men snart så kommer vi ner och hälsar på dig!!!! :) Jag, Wilmer, Mamma och Pappa ska åka ner och hälsa på henne i december!!!

De var allt jag hade att bjuda på idag det!!!
Ha det!!!!


Kommentarer
Postat av: Lillasyster/Moster

Ja de var verkligen en lyckad och rolig kväll/natt i lördags:) Jaa snart kommer ni och hälsar på. Längtar redan=) Saknar er också! Puss o kram

2008-11-10 @ 19:32:15
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja absolut att de var!!!!! Hoppas dom här veckorna går fort så att vi snart kan åka ner till dig!!!

2008-11-10 @ 20:32:37
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0