Advent

Igår kväll och idag har jag hållit på att försöka göra lite advent/jul fint här hemma.
Började igår kväll med att plocka fram alla ljusstakar och stjärnor och testade dom.
Sen så strök jag några dukar och gardiner som jag tänkte byte. När jag ändå höll på tyckte jag de var lika bra att sätta upp gardinerna på en gång. Bytte bara i köket och i Wilmers rum. Resten får vara som de är.
Tycker att jag nyss har bytt gardiner......
Sen idag då har jag hållit på att damma och torkat lite och städat köket, som fick sig en rejäl omgång med rena luckor och en ren spis och ugn. Så skönt när de är klart!!!
Nu ska bara stjärnorna och adventsstakarna upp sen är jag nog klar tror jag förutom några inköp som måste göras. Kanske ska ta och passa på imorron när vi ska till stan.
Har även lyssnat på lite julmusik idag för att komma i stämmning. Funkade rätt bra. Hihi
Skulle ju vilja göra lite julgodis oxå.Får se om och när de blir av......

Nä nu ska jag göra ett ryck till innan Wilmer vaknar!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0