Ännu en vecka....

Ännu en vecka har passerat och nu är de helg!!!!!!!!!!!!
JIPPIE!!!!!!!!!!!
Ja vad har vi gjort den här veckan då????
I måndags var de kyrkis och efter de åkte jag och Maria, Alva och Wilmer till stan en sväng och kollade lite.
I tisdags var jag och Wilmer på skolan och hälsade på och sen blev de bara lugnt.
I onsdags ja då var vi ensamma hela dan och natten E var borta med jobbet och kom hem igår eftermiddag. Så vi var ute och gick med Camilla och Elsa först sen så kom Maria och Alva förbi efter dagis. På kvällen åkte vi till Mo och hälsade på familjen där!!!
Igår så var jag, Maria och Wilmer till stan köpte nån julklapp och öite kläder åt sonen... Han växer ju som bara den!
Sen på kvällen kom mamma och pappa. Jag och mamma skulle klä våra bockar. Så nu är de klart. Min blev ju inte världens finaste men den får duga. :)
Idag så blir de lugnt på dan, Wilmer har nyss badat så nu sover han.
 Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta!!!
Mmmmm mums!!!! Mina morbröder, "moster" och kusiner ska oxå dit och äta!!!
Alltid lika gott och äta hemma hos mamma!!!!!!!

Ja men just ja, kan ju även berätta att jag ska jobba 2 lördagar nu framgenom.
Nästa lördag ska jag jobba alltså den 29:e och sen ska jag jobba 13:e. Ska bli riktigt kul faktiskt!!! Jag längtar!!!!!!!

Nä nu ska jag göra lite lunch kanske?!
Ha en trevlig helg!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

men gumman lilla, du kan få jobba åt mej och jag är hemma med Wilmer:P så du inte behöver längta så mycket efter att få jobba;)

Saknar er!!

Pusss!!!! <3

2008-11-25 @ 21:17:57
Postat av: Sofia

Till Johanna: Ja men visst de skulle vi kunna göra! Vad tror du att dom på ditt jobb skulle säga? Pusss

2008-11-26 @ 14:26:51
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0