Onsdagar = Grey´s!!!!

Just de!!!! Ikväll är de Grey´s Anatomy!!!! Fortfarande lika förälskad i de programmet ja!!! De är ju sååååå BRA!!!!!! Har ni inte sett de nångång så kan jag verkligen rekomendera att titta på de!! Onsdagar kl. 21 på kanal 5!!!

Jag har väl inte så mkt att dela med mig av egetligen. Men de var ju ett tag sen jag uppdaterade så jag tyckte de var dax att göra ett litet inlägg.....

I måndags så var vi på kyrkis för första gången. Vi gick dit med Alva och Maria. 5 barn var de som var där den gången. Trevligt och kul var de oxå tycker jag! Så kyrkis blir de felr gånger. Wilmer tyckte nog oxå att de var lite kul och spännade med nya barn och vuxna att spana in mm. Han var då vaken HELA tiden!!! Sen efter så gick vi till farmor och fikade lite.

Igår var vi hemma och tog de lugnt eller lugnt och lugnt jag städade och städade ja så nu är de rent och fint här hemma igen.......

Idag har vi vart i Iggesund hela dan och hälsat på Ullia och Willma. Hon blir ju så stor så lilla tjejen!!! De var kul att träffas igen. Var ju ett tag sen sist men jag hoppas att de inte dröjer lika länge till nästa gång.
Var meningen att W skulle få en till spruta idag ju men jag ringde och avbokade den igår för han är lite förkyld....... Så de blir nästa vecka det!!!!

Nu är de dax för lite W mat som de låter!!!!
Tack och Hej!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja det är super bra!!!

vi måste också träffas någon dag/kväll tycker jag:)

puss

2008-11-05 @ 21:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0