Äntligen fredag igen!!!

Ja då var de äntligen fredag igen, den här veckan har som alla andra veckor bara sprungit iväg.
I onsdags var vi ju på återträffen från föräldrautbildningen. De var kul att träffa alla igen och få se alla små söta bebisar!!! De var 5 pojkar och 2 flickor som hade födds i våran grupp och W han var ju naturligtvis den som vägde mest och var längst när han föddes haha.

Igår var Mia och Emma här hela dan och hälsade på. Vi käkade lunch, kycklingsallad mmmm sååå god den var, sen till efterrätt blev de äppelpaj med vaniljvisp mmm oxå riktigt smaskigt!!! Hade tänkt tagit en prommis oxå men de regnade ju HELA dan igår.... *suck*Men men vi hade en mycket trevlig dag! Mia gjorde föresten slingor på mig oxå. De blidde ljusa slingor, så nu ser man ju lite bättre ut i skallen iaf. så de är ju bra!!! Hahaha

Nu lär nog dröja ett tag nu tills vi kan träffas igen så där.
Mia ska nämligen flytta. Hon ska flytta ner till karln i den stora huvudstaden, hon har fått jobb och allt där så de är ju jätte bra!!! Är så glad för din skull att du fått jobb och allt!!!! Men jag, ja kommer då absolut att sakna henne!!! Men de är ju inte såå jätte långt. Kanske får ta en tripp till Stockholm och hälsa på, sen kommer ju även hon att komma hem och hälsa på så de är ju bra! :) Men de kommer ändå att kännas konstigt att inte ha Mia hemma i Hudik och i kassan på A&H hehe.......
Men som sagt hade en kanon dag igår med brudarna!!!!!

Idag då ja vad händer då????
Jag ska ta och ringa och kolla upp några saker nu och fixa lite, sen när W vaknar så ska han väl äta då och sen ska vi åka till stan en sväng. Ska ner på stan med min mamma en sväng och kolla en sak, sen ska jag försöka få med henne lite tidigare till hennes jobb för jag behöver handla lite. Sen bär de av hemmåt. Har inga planer för eftermiddag så vi får se vad de blir. E slutar ju 13 idag (de gör han ju iof varje fredag) så de är skönt helgen blir mycket längre.

Imorron ska jag och W åka med pappa/morfar till min farmor och hälsa på en sväng. Sen kvällen blir de nog lugnt!!!

Nä nu ska jag ta och ringa lite då!!!
Ha det så bra och trevlig helg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0