Dripp dropp......

Regnigt, grått och trist. Hur kul är de på en skala????
Man känner sig inte direkt motiverad att göra nånting sånna här dagar....
Hade tänkt ta en prommis men de sket sig de..... *suck*
Så jag tog en varv med dammsugarn istället, var ju rätt välbeövligt så kan väl känna mig lite duktig då....

Ska ta bilen till Camilla och Elsa om ett tag, när Wilson har vaknat och ätit......

Sitter och funderar lite nu . Skulle vilja göra nått med håret.... Men vad??? Slingor eller ska jag slå på stort och färga??!!
Om jag ska färga vilken färg ska jag ta? Nån som har nå förslag???
Just nu ser jag hemsk ut i skallen.....
Men lite färg eller slingor skulle nog göra susen. :)


Just ja! Jag putade ju fönstren och satte uppp nya gardiner i tisdags. Känns mkt skönt att de är gjort nu.
Mormor/gammelmormor var här och passa W och jag putsade och donade. Men när sonen sov så hjälpte min snälla mormor till. Så de var bra och SNÄLLT!!!
TACK SNÄLLA MORMOR för att du kom och hjälpte mig i tisdags!!!

Nä nu ska jag nog ta och vila liten innan W vaknar och ska äta!!!

Ha en bra (regnig) dag!!!


Kommentarer
Postat av: carro

du jag har varit ute i skogen & orienterat idag ja mellan 12-13.15 -.-

lite blöt jag blev..



;):P

2008-10-09 @ 20:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0