Irriterande ljud....

Jag blir tokig av detta irriterande fräsande ljud från barnvakten.....
Den är superbra att ha de är inte de utan de är ju bara de att varje gång de blåser till lite eller att Wilmer rör på sig i vagnen ja då fräser de och de händer ju ett X antal gånger under tiden han står ute och sover..... Mycket irriterande om ni frågar mig då. Men men ska väl vara glad att jag har en barnvakt så jag slipper ha dörren öppen eller springa ut och in för att lyssna om han är vaken.

Ja nog om detta.
Idag har vi vart på en promenad i solen, super härligt med sol och de är rätt så varmt oxå NICE! Riktigt underbart höstväder!!!
Hoppas de håller i sig några dagar nu!

Imorron ska vi på tråffa alla som vi gick på föräldrautbildningen med. Återträff, hoppas att typ alla kommer så man får träffa alla igen och träffa alla bebisarna! Ska bli kul!!!

Ikväll skulle pappa komma hit och få massage, tror nog att mamma följer med oxå! Även att jag tror att dom är lite sugen och få träffa Wilmer oxå. Pappa har ju inte träffat honom nu sen i lördags, de är många dagar de! Vi var in på mammas jobb och handla lite igår så då fick ju hon träffa honom.
Nästa vecka blir de nog lite jobbigt för dom skulle jag tro för då "måste" dom vara barnvakt 2 kvällar.....  Vi ska försöka komma iväg på bio på tisdag kväll och på lördag ja då är de klubbskiva som vi ska på.
Dom var ju inte så svåra att övertala, haha!!!

Nä nu ska jag ta och dricka kaffe innan sonen vaknar!!!
Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: linda

har du provat att ställa ner frekvensen till low? kan funka bättre då..

2008-10-14 @ 18:47:04
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

hehe...kan nästan tänka mig att de inte behövde allt för mycke betänketid, de var väl nästan Ja innan ni hade fråga klart kan jag tro;) Puss o kram

2008-10-14 @ 20:43:55
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: linda

Det som funka för oss var att man satt i soffan, benen böjda upp på bordet och så fick Julian ligga i knät med huvudet vid mina knän, då drack han.. Absolut inte i "amningsläge", då tvärvägra han! Och så tog han bara en sorts flaska (den kör vi med än) och det är Avent. Dom har en napp som det är 123-läge på, så då kan man lägga flaskan i "tre-läge" då rinner det mycket och när Julian förstod att det kom käk så börja han suga, då vred vi till "ett-läge" så han inte skulle få i sej allt för snabbt.. Men det tog 2 veckor med träning, flera gånger om dagen.. Men då rata han ju napp oxå, ville bara ha the real thing ;D haha

2008-10-15 @ 22:25:44
URL: http://www.lifeofdisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0