Klubbskivan.....

Dagen efter kvällen före...... Känner mig lite trött och sliten och den stora frågan är ju:
Vart har rösten tagit vägen???? Jag har gått och blivit hes..... Kanske beror på att man måsta sjunga med lite igår när Janne spelade..... :)


Hade iallafall en super trevlig kväll igår.
Började med förfest hemma hos Kristin och Häggen, sen bar de av ner till pizzerian för att betala in sig och invänta allt folk.....
 Maten var helt OK och sällskapet vid bordet var SUPER!!!! :D
Efter lite prisutdelningar så var de dax för Janne Krantz att uppträda. Kul att se honom var de tycker jag! Han är ju rolig och sitta och lyssna på och bra låtar har han ju oxå!!!!
När han hade spelat klart ja då var de som festen dog på nå vis. Folk började gå hem och han som har pizzerian tänkte stänga kl. 23....
HALLÅ!!!!!
Man kan ju inte stänga kl 23 en lördag kväll när de är fullt av folk och de är klubbskiva...... Jo då han tänkte de han.....
Vi gick hem vid 23,30 och då var de folk kvar så han kanske insåg att han inte kunde stänga så tidigt.....
Så de blev en tidig kväll för oss. Men vi hade ju barnvakter hemma oxå och dom ville nog hem dom oxå!!! :)
Naturligtvis så glömde jag ju kameran hemma så jag har inga bilder att dela med mig av. Men jag kanske kan "snatta" nån från glong-glongs blogg senare för hon hade kameran med sig!!!!

I fredags var vi ju på bio oxå kan ju nämna de med. Rallybrudar.
Vi var iväg med Flodin, Björken och Linnea.
Den var bra och rolig tycker jag! Om ni inte har sett sen kan jag rekomendera att gå och kolla på den!!!!

Nu tycker Wilmer vi ska göra nå annat han tycker inte de är så kul och sitta här.....


Kommentarer
Postat av: carro

säg till om ni har tråkigt någon dag! ;)

hehe

2008-10-26 @ 14:51:49
Postat av: Kristin

ja du bra fråga, helt värdelöst iaf!! när han hade chansen att tjänat lite extra pengar på alla som handlade öl och cider.

Tack för en trevlig kväll:)

2008-10-26 @ 18:35:13
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Till Carro: På onsdag då träffs vi!!! KUL!!!!

2008-10-26 @ 19:54:48
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/
Postat av: Johanna

du kan få lite andra kort om du vill, för krestin har ox fått några stycken :P

Fan va kul det var att få festa med dej igen mammsen ;P

Puss!

2008-10-26 @ 21:07:52
Postat av: Anonym

KUL KUL! :D:D

2008-10-27 @ 10:13:26
Postat av: Anonym

carro där uppe :p

2008-10-27 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0