Laddar!

Sitter här och laddar inför morgon dagen nu!!! Ska bli sååå KUL!!! Jag bara längtar!!!!
IMK:s klubbskiva med Janne Krantz på scen de ni!!!!
Om jag har ork, tid och lust kommer en resume från kvällen på söndag och förhoppningsvis lite bilder oxå. Ska försöka ta med kameran. :)

Ikväll blir de bio. Rallybrudar!
W får vara med sin mormor och morfar även ikväll.
Hade tänk en annan barnvakt men dom kunde inte......
Så då fick de bli mormor och morfar ikväll oxå!
Men dom är ju inte så svår att övertala.... ;)

Nu ska jag försöka komma på nån mat vi ska äta innan vi åker till stan. Måsta ju på boa och sen skulle E ha nå kläder oxå måste vi handla lite.......

Ha en bra dag och trevlig helg!! De ska iaf jag ha!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaaa, fan vad kul vi ska ha det i morgon!!!

Jag längtar som faaan!!!

ha det bäst!!

pUSs!!

2008-10-25 @ 00:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0