Lördag kväll....

...och här sitter jag framför datorn och fördriver tiden....
De är de absolut inge bra på TV:n och helst av allt skulle jag vilja gå och sova. Men lillen vaknar nog snart och ska käka igen så de känns som jag lika gärna kan vara vaken ett tag till....
Så jag kan väl skriva nå roligt här under tiden.... men vad????

Syrran/moster kom hem igår, så idag har vi vart med henne. W fick 2 månaders present, ett par strumpor och en super gullig tröja och ett örngott så gulligt såå!!! TACK SUPER DUPER MOSTER!!!!!
Vi gick på stan en sväng och kollade lite. Hittade ett halsband och ett par strumpor åt W, snacka om shopping va?! Hahaha.
De blev en fika på Radjos och sen bar de av till Sandvalla. Carro var oxå med oss på stan.
Träffade gammelmormor och Bengt på S-valla innan de var dax att åka hem.
Väl hemma så var de dax att arbeta lite. Hade nämligen en massage kund som väntade.
Sen efter de blev de pizza med Nisse och Camilla. Och nu sitter jag här och ja inte gör så mkt......

Imorron ska vi träffa mostern igen och sen blir de middag här. Tacos står på menyn. Mumsigt!!! Var super längesen vi åt de. Tror de var dan före syrran åkte tillbaka till Örebro så de är väl typ 5 veckor sen......
Får se när moster dyker upp hon skulle nog komme lite tidigare så vi hann träffas och sen tror jag hon var lite sugen på en massage.

Trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0