Tur och Otur.....

Ja de kan man absolut säga att vi har haft nu några dagar......
Vi börjar med i söndags, då skulle vi åka till stan en sväng och uträtta lite så vi frågade Wilmers farmor och farfar om dom kunde passa honom, men då var dom tyvärr inte hemma så de gick inte. Så vi packade in honom i bilen och skulle åka mot stan. Då kommer mina kusiner och ungdomliga (tant) Katarina, för dom ville träffa W. Så då frågade vi dom lite snällt om dom ville passa honom och de gick hur bra som helst!!! Så snacka om att ha tur!!! Så TACK snälla ni att ni ville passa honom. De blir nog säkert fler gånger om ni är sugen???? :)

Igår skulle jag och E på bio, på
Rallybrudar. Hade fixat barnvakt och bokat biljetter så vi var säker på att vi skulle få plats. När vi kommer till bion så står de en lapp på dörren om att Rallybrudar är inställd kl. 20,30 för dom hade bara fått en kopia av filmen..... Jahaa tänke vi kul, här har man fixat barnvakt och åkt till stan och boka biljett åsså får man inte se filmen.... Blev rätt irriterad så jag gick och pratade med tanten i kassan och hon sa att dom hade ringt till ALLA som hade boka biljetter och sagt att den var intställd och att dom hade fått tag på ALLA men till oss är de då ingen som har ringt..... Kollade Telia Anitan när jag kom hem, inget missat samtal, kollade bekräftelsen jag fått på mailen om jag hade råkat skriva in fel telefon nummer men ICKE!!! De är ingen som har ringt, jag hade skrivit in rätt telefonnummer, så jag kan ju lova att vi blev en aning irriterade då.... Så de var bara att åka och hämta W hos mormor och morfar och åka hem de..... Jag som hade sett fram emot att sitta i lugnoch ro och kolla på film.
Men men får väl försöka komma iväg en annan dag då. Fredag kanske, om den går då och om vi får tag på barnvakt.




Nä nu ska jag hoppa in i duschen och gör mig iordning. Jag och W ska till hans farmor och farfar för hans farfar fyller år idag.
GRATTIS FARFAR!!!!
E är på nån verktygsmässa i huvudstaden så jag och W får gå dit själva......

Åhhh längtar tills på lördag gör jag oxå!!! Då är de nämligen klubbskiva med IMK!!! Ska blir såå kul, ser verkligen fram emot de!!!!



Kommentarer
Postat av: carro

självklart är vi sugna några fler gånger! :)

hehe

2008-10-22 @ 15:55:35
Postat av: Sofia

Låter kanon det du!!! :D

2008-10-22 @ 16:03:23
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0