2 månader och 13 år!

Idag blir min lilla underbara son 2 månader. Jisses vad tiden går. Tyckte nyss vi kom hem med lille mannen men de var ju ett tag sen de... Har fått ett fint vykort av mormor och morfar idag med posten!!! GRATTIS kramar från mormor och morfar! Sånt gillar vi. :)

Ett STORT GRATTIS till min "lilla" kusin som fyller 13 år idag.
Vi ska dit och fika tårta efter vi har käkat!!!





Idag har vi vart till Camilla och Elsa och fikat vi tog även en liten promenad de är ju såå skönt ute nu.
Igår var jag och W ute hela förmiddan, han sov och jag plockade undan lite på altanen och gjorde vinter där. Sen klyvde jag lite ved oxå. Visst är jag väl duktig?! haha
Imorron så måste jag nog försöka ta tag i städningen. Ser att de verkligen behövs nu. Som de ser ut på vädret så ska de ju bli regn imorron och då passar de ju bra att städa lite.
Kl. 21,00 på kanal 5 imorron så börjar ju Grey´s!!! ÄNTLIGEN!!!!!
Så då är de bara att bänka sig framför TV:n!!!!

3 dagar kvar tills älskade syster kommer hem för ett helg besök!!! Åhh de ska bli sååå kul!!! Var ju 1 månad sen vi träffades!!!! Ett stort LYCKA TILL på tentan imorron!!! De kommer gå bra ska du se!!!

Nä nu ska jag ta och slå in paket, duscha och börja laga mat.
W han sover så har jag tur hinner jag med alla 3 sakerna innan han vaknar och ska käka!!!

Allt för idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till stor grabben Wilmer ;) Jag har en liten present som väntar han.. Men han kasnke kan få den om vi ska fika någon dag =)

Ha det bra!!

Puss puss!!

2008-09-30 @ 21:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0