Datan funkar!

Äntligen har vi fått ordning på datan här hemma! Tack vare min super snälla morbror Rickard!!! TUSEN TACK!!! Men nu har vi bara ett problem och de är skärmen.... Trodde den oxå hade pajat för den funkade inte här hemma så vi pröva den hos mamma och pappa och där funkade den. Fick låna en skärm av min morbror som funkade bra. Ända tills idag då jag skulle sätta mig vid datan. Nä då var de ingen signal till den skärmen. Provade med den gamla och då funkade den. Hur mysko som helst om ni frågar mig... Så inte vet jag då eh vad som är fel. Nån som vet vad de kan vara??????

Annars så flyter allt på... Veckorna bara susar förbi. Tycker att de är bara måndag och söndag nästan hela tiden.....

Sonen har växere och blir stor. Han blir ju 6 veckor imorron..... Kan inte fatta vart tiden har tagit vägen. Han är så snäll så go killen eller lill prinsen som moster skulle ha sagt!! :) Han har börjat vart vaken lite lite  mera nu än förrut så de är roligt. Följer en men blicken gör han oxå. Små framsteg varje dag sååå KUL!!!!!

Nu ska jag styrketräna lite sen ska jag försöka hinna med att äta innan W vaknar.

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja min lilla prins:) blir han redan 6 veckor. shit vad tiden går fort.... Näe vad roligt:) Kan ju bara tänka mig hur mycket som kommer ha hänt innan jag kommer hem nästa gång...

Vad skönt att datorn funkar igen också då:)

Sköt om er!

Puss o kram

2008-09-11 @ 21:09:37
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Kristin

jo man lär sig efter ett tag.. men det är mycket och hålla reda på i början! Ja det är bara och komma det, hör av er innan å se så att vi är hemma bara:) Kram

2008-09-14 @ 11:14:11
URL: http://kristinnorberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0