IKEA!!!

Imorron bär de av till IKEA jag och W åker med min mamma och min mormor! Ska blir mycket trevligt!!!
Är lite småsaker som ska inhandlas. Sen brukar de ju alltid följa med lite annat oxå som man inte tänkt köpa. :)

Idag har vi vart och hälsat på en sväng på skolan jag jobbade på innan jag blev mammaledig. Fick present och fika av dom. En fin bok med sånger och ramsor så de var kul!!! Så nu är de bara att leta fram sångrösten (vart jag nu har gömt den) och sätta igång och sjunga med W. Hahaha stackars barn säger jag då bara när jag sätter igång och sjunger med min vackra sångröst. Får nog hyra in nån som kan komma och sjunga med honom :)

Nu är de snart dax att bege sig mot stan igen.
 Ska på Sandvalla och äta mat!!! Mycket trevligt!!! Alltid lika trevligt när mamma och pappa frågar om vi vill komma och äta. De kan man ju inte tacka nej till!!

Nä dax att göra sig iordning då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0