Ny vecka!

Ja då har helgen passerat då och en ny vecka är här.
Helgen har rullat på med 2 födelsedagar och slappande.

I lördags så var vi till "tant" Mia som fyllde år. Fikade go fika. (Kakan du baka själv var mycket god, kanske man kan få receptet?) På kvällen var vi hemma och tog de bara lugnt. Kollade på TV och svullade lite ostkrokar.

I går (söndag) så var vi först till stan och lämna tillbaka en skärm vi fått låna av Rickard. För nu helt plötsligt så funkar våran som om inget har hänt. Så vi får hoppas att de tänker fortsätta funka!
På eftermiddan så bar de av till E:s mormor som fyllde år. Där blev de lite frågesport och andra lekar, god mat och fika!

Idag så träffade vi Elsa och Camilla, sen kom mamma och pappa hit, så mamma och jag tog en promenad, riktigt skönt var det.

Imorron bär de av till Iggesund för att hälsa på Ullis och Willma.

På onsdag så ska vi umgås med mormor, ska bland annat gå på stan och leta ett par joggingskor åt mig och sen lite annat smått och gott som måste uträttas!!!!

På torsdag ska vi till stan igen, denna gång med farmor, hon ska vara barnvakt medans jag fixar lite saker!!!
Ja och sen är de fredag och helg igen......

Nä nu ska jag väcka sonen (taskig morsa man är) få i honom lite käk och sen se till så han är vaken en stund innan de är dax att sova för natten!!  :)

Go natt och ha en fortsatt trevlig kväll!!!

Glömde ju en sak....
Moster Johanna kommer hem 3 Oktober!!!! VI LÄNGTAR!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Ni har fullt upp ser jag:) hoppas det brar rullar på för er;) Puss o kram!!

2008-09-15 @ 22:00:50
Postat av: Hanna

Hej hej!

Nej, ingen bebis än... =( Men snart hoppas jag!

Det är en vecka över tiden idag så den borde väl va på väg ut tycker jag....

Ni verkar må bra i alla fall. Pussa sonen och ha en bra dag! KRAM

2008-09-16 @ 08:52:22
URL: http://hannautter.blogg.se/
Postat av: carro

"barnvakt"

HAHA! ;D

2008-09-17 @ 16:29:50
Postat av: carro

längtar oxå!!!

2008-09-19 @ 16:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0