Längesen

Ja nu var de ett tag sen jag skrev nånting här.... Men de har inte hänt som mycket så jag har inte haft så mycket att skriva om......
Så ja vad ska jag hitta på för trevligt att skriva om då mån tro??????
Dagarna och veckorna och månaderna bara rusar iväg, hinner ju knapp med..... W blev HELA 8 månader nu i veckan!!!! Mammas go killen ♥ Han kryper och drar sig upp ÖVERALLT och vet verkligen vad han vill!!!!! :)

Våren har ju kommit oxå och är förhoppningsvis här för att stanna vilket jag hoppas!!!!!!

Veckan som kommer:
Imorgon är de tänkt att vi ska gå på Kyrkis!!!!! Sen vet jag inte vad vi ska hitta på mera! Är de fin väder kan de ju alltid bli en promenad!
På tisdag kommer syster yster hem för lite påskledigt!!!! Så då tänkte vi åka till Iggesund och bada med W. Han har ju alrdig varit på badhuset så de ska bli spännande och se hur han reagerar på de. Här hemma älskar han ju att bada!!!!
På onsdag så får vi se vad de blir. Har inga planer än så länge!
Torsdag så ska vi nog till stan en sväng och sen får vi se. Kanske träffa moster lite!!! Hon ska ju lämna in sin hemtenta 16,30 så efter de kanske hon vill umgås med oss!!! :)
Fredag så blir de mat hos mamma och pappa, med mina morbröder och kusiner!!! Trevligt värre!!!!!!!
Lördag har vi inga planer som de ser ut
Söndag så ska vi ha lite middags gäster, äta gott, dricka gott och spela lite spel!!!!! De ser jag verkligen fram emot!!!!!

Nä nu ska jag ta och laga lite käk och sen kommer mamma och pappa hit på lite besök! Ska göra ett försök att klippa håret på W. Han har lite långa hårstrån här och där. Tänkte föröska jämna till de lite, han ser lite rolig ut nu!!! :)

Ha det så bra!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Ja bara 2 dagar kvar nu sen kommer jag hem:) Längtar! Syns snart!! Saknar er!! Puss o Kram

2009-04-05 @ 18:59:42
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0