Aj, aj, aj!!!!!

Ja de kan man säga.... Nu har de hänt..... Wilmer har bränt sig på kaminen, min stackars lilla kille, fy inge roligt alls... 3 fingrar brände han sig på och fick blåsor, nu inatt så han även en av blåsorna spruckit ajajajaj.......
Så nu känner man sig som en dålig morsa då :(
Nu ska här byggas galler så han inte kommer åt den nå mera!!!!!!

I lördags var jag och W i stan hela dan med mormor, hon fick lite kvalitets tid med oss! Måste ju passa på nu för snart åker dom ju bort i HELA 2 veckor..... Funderar stark på att hoppa ner i en resväska och följa med ja!!! :)
Vi åkte ut till min mormor och Bengt i Njutånger oxå i lördags och hälsa på!!!! Carro och Katarina var oxå med!!! :)
Sen blidde de mat på sandvalla mammas goda räkpaj!!! MUMS!!!!!!! Och sen vidare till morbror Rickard som fyllde år!!!!
Där bjöds de på go saker, exotiskt bord med mycket gott på kaffe och tårta!!!! :) När vi åkte därifrån så kändes de som man rullade därifrån!

Igår blev de en lugn dag framför TV:n.... jag var inge pigg, snuva och hosta.... Jag vill vara frisk nu!!!!!!!!!!!!

Nä nu ska vi digga lite Mora Träsk och sen käka lunch!!!
Ha en bra dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mn uscha, lill gubben!!

Mn du är ingen dålig mamma iaf.. saknar er!!

puss&kram!

2009-02-16 @ 21:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0