Dåligt...

De har blivit lite dålig uppdatering här nu på slutet men jag har bara inte orkat...... Var typ sjuk hela förra veckan... Öroninflammation och super förkyld så all min energi gick åt till att vara med Wilmer. Men nu är jag mycket piggare!!!!
Tänkte göra en liten uppdatering här då.. Men jag har inte så mkt att skriva..... De har inte hänt så jätte mycket nu dom senaste dagarna..... I helgen har jag jobbat vilket var kul och skönt. Miljö ombyte skadar ju aldrig!!!!
I torsdags var jag på Me and I party, mycket snygga kläder har dom måste jag säga, de blev en t-shirt till Wilmer med formel-1 bilar på!

Har nyss städat nu vilket verkligen var behövligt, började lite igår kväll med att damma..... Så nu är de skinande rent!!! Nu kan man ju få besök utan att behöva skämmas för att de är smutsigt. :)
Så skönt!!!! De är ju så tråkigt att städa tycker jag, men när de är klart så är de sååå skönt!!!!! Nån mer än jag som inte gillar att städa??? Men men de är ju ett måste!!!!!
Några små saker kvar nu bara som att hänga lite tvätt och plocka ur diskmaskinen, men kände att jag behövde en liten paus före!!!!


Åhh vad intressant detta blev, men ja de har inte hänt så mycket sååå jaaa de här var vad jag hade att bjuda på idag....

Ha en bra dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Näe de finns roligare saker att göra än att städa. Men jag har faktiskt börjat trivas rätt bra med mina dammråttor och de funkar prima skinka, så dom får nog stanna kvar ett tag till;) hehe.... Sköt om er!! Puss o Kram

2009-02-09 @ 20:31:49
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Baloo

Är så nyfiken på hur ni bor =)

2009-02-12 @ 09:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0