Hälsinglands bästa spelare...

...men inte som 50 åring.
Sorry pappa men de är nog sant! :)
1985 då var de annat, då var du ju hälsinglands bästa spelare och fick silverbollen!
Jag måste ju berätta vad min käre far gjorde i fredags...
Han var med och spelade en match på Intersport Cup på glysis....
Ström hade ingen målvakt och så klart ställde ju pappa upp fast bara en match (viktigt).
Ni som känner honom vet att han har ju lite svårt att säga nej, sen sög de nog lite i fotbollstarmen oxå skulle jag tro?!
För nått år sen skulle han vara med och spela en match med dom, och skulle gör en träning för att känna sig för lite.
Den träningen resulterade i ett besök på akuten, och sen dess så har han sagt att han inte ska spela fotboll nå mera....
Hahaha han är ju för rolig! Nu stod han ju där igen mellan stolparna en match....
I lördags så såg han inte så stel ut iaf..... Men jag kan nog tänka mig att han kände sig en aning stel och att han hade träningsvärk. Även en del skrapsår hihi....

Pappa är de så att du blir sugen på att spela fotboll i sommar så vet jag vad du kan göra!!!!
Så tycket jag du kan spela med Wilmer hemma på gräsmattan!!!! Hihi




Kommentarer
Postat av: Moster

Haha...ja jag kan tänka mig att han är en aning stel nu, men han vill nog inte erkänna de för nån;) han är ju ingen ungdom längre;P Vår kära far kommer nog alltid ha lite sug i den där fotbollstarmen. Men som sagt han får ta o spela lite fotboll med Wilmer i sommar och lära upp han till en riktig fotbollsstjärna:) PUSSoKRAM!

2009-02-02 @ 20:39:04
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Till moster: Nä han vill nog inte erkänna de han... Du vet väl hur han är! Ja precis han kan lära upp Wilmer istället!!! :D

2009-02-02 @ 20:45:17
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0