Kanske är på tiden!!!

De var ju ett tag sen jag bloggade så de kanske är på tiden att jag skriver ett litet inlägg!!!!
Ja ännu en helg har passerat förbi, jag kan inte förstå vart tiden tar vägen, den bara springer iväg....
I lördags så var jag och W till stan och träffade TANT Mia som var hemma ifrån Stockholm, Emma, Andreas och Anna. Vi tog en lunch och satt och pratade och hade de mycket trevligt!!!! Kollade runt på stan en sväng gjorde vi oxå. Men de är ju bara samma och samma i denna lilla stad. Sen skjutsade vi hem Mia till hennes mamma och pappa så hon slapp gå, för de var ju inte direkt varmt ute... Åhh de var såå kul att träffa dig min vän! Du ska veta att jag saknar dig!!!!!!!!!! <3
Sen igår så var vi och grattade W:s kusin som fyllde år!!!! W han sov han hela tiden vi var där, så de blev inte så mkt kalas för honom....
När vi kom hem tyckte jag att han kändes varm och han var grinig och gnällig... Inte så konstigt att han kändes varm, han hade ju feber stackarn. Han har hosta till och från i 2 veckor, men nu har den blivit värre.... Fyy de är inge vidare med lille killen nu... Varför kan han aldrig få bli frisk???? Är så less på de här nu. För 2 veckor sen var de typ likadant med feber och hosta, och sen blev de bättre och nu är de lika igen, fast jag tycker hostan är värre nu..... VILL ATT HAN SKA BLI FRISK NU!!!!

Var de nån som kollade på melodifestivalen i lördags då???
Jag tyckte faktiskt att EMD:s låt var bäst ja!!!! Den fastnade direkt!!! :) Nån mer som gillade den????

Kanske ska ta och bjuda på nån bild oxå!!!!

 
De är inte jag som har satt honom i leksaksbacken, utan de är hans snälla far....

Titt ut!!!!!! :)


Tänk att han har vart så här liten. Lite svårt att förstå de nu....

Ja de var allt för idag!!! Ha en bra dag!!!



Kommentarer
Postat av: Moster

Godingen min då vad stor du blir då! känns nästan som jag måste försöka komma hem nått innan påsk så jag får mysa lite med dig! Moster saknar dig ska du veta!! Krya på dig! Pussokram

2009-02-24 @ 21:52:29
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Till Moster: Jo moster jag växer så de knakar ska du

veta!!! Hahaha Tusen tack för den fina boddyn I LIKE IT!!!! Smakade gott oxå!!! :P Saknar dig oxå!!! Pusss

2009-02-24 @ 21:54:12
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0