En helt vanlig dag.

Då var allt som vanlig igen då. Tillbaka till vardagen igen efter alla helgdagar.
E började jobba igår och även jag jobbade. Så Wilmer fick vara med sin mormor hela långa dan!!! Han hade då skött sig och hon kunde tänka sig att ha honom fler gånger, så de är ju bra!!! Carro åkte direkt från skolan och på sandvalla för att vara med W!!! :)
Idag har vi bara vart hemma och tagit de lugnt. De har vart rätt skapligt skönt!!!

 ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och bokat klipptid så imorron är de dax att sätta sig där i stolen hos frissan och bli klippt! Ska bli såå skönt. Vet inte när jag klippte mig senast men tror de var typ i juni eller nått sånt, så jag kan ju lova att jag ser rätt risig ut i skallen nu.
Men nu är ju den stora frågan som alltid när man ska iväg. Hur ska jag klippa mig?
Funderar på att ha en del av längden kvar  och kanske slå på stort och klippa lugg.
Nån som har nått förslag????



Min duktiga kille som har lärt sig att sitta själv!!! :)



Kommentarer
Postat av: Moster

Ja han är ju så duktigt lillgodingen min:) Ja men de där med klippningen kommer bli bra sak du se. Tycker du ska klippa lite lugg jag. de skulle vara fint:) Puss o kram

2009-01-08 @ 19:08:03
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Du har sån fin son Sofia! :) Vad mysigt ni måste ha det om dagarna. Blir med så sugen nu. Kram

2009-01-10 @ 15:00:03
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0