Miljövänlig!!!!

Igår morse fick jag ett sms av min käre vän Maria som undrade om vi hade lust att hänga med till stan. Ja varför inte, vi hade ju inga annat inplanerat!!!
Vi åkte buss till stan!!! När hände de senast, ja ingen aning.....
Här tänker man på miljön och åker kollektivt!!!! De ni tycker jag ni borde prova på!!!! Hahaha
Alva tyckte de var väldigt kul att åka buss hon, de var typ de enda hon prata om på stan!!!
GO TJEJEN!!!!!
De blev iaf lunch på Noj´s och sen kollade vi runt på stan... Hittade inge speciellt, W fick ett par mjukisar bara och en bil. Sen blev de ju en 2-års present till Alva oxå när jag tänker efter... Är ju ett tag kvar men bäst att börja i tid!!! :)

Idag ska jag fixa lite här hemma... Ikväll ska jag på Aloe Vera party i Ståsjö!

Nä nu ska jag elda lite mera och hänga tvätt!!!

Ha en bra dag!!!

// Miljövänliga Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0