Pulka

Idag på förmiddan tog vi oss en liten tur i pulkan. W ser lite fundersam ut när man sätter han i pulkan och går en sväng. Men tror han tycker de är lite roligt ändå! :)


Min lilla budda!!!!

Igår var vi till farbror Jonas och kusinerna och hälsade på en sväng. Lämnade tillbaka en stol vi har lånat. Fick även låna lite kläder och ett bord man kan stå vid och leka. Så vi måsta ju prova de idag då!!! :)


Lite ostabilt än men snart så......

Var hos fotografen oxå idag, de gick mycket bra. Så nu vill jag bara att bilderna ska komma snart så man få se!!!!!

Nä nu ska jag väcka familjen och sen bänka mig framför TV:n. Sverige-Kuwait ikväll då!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken tur att pulkan funkar bra:) Nu är de inte många dagar kvar tills man får träffa er igen:) LÄNGTAR!!!!! Puss o kram!!!

2009-01-21 @ 19:43:35
URL: http://johannagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0