Söndag

Idag är de söndag och helgens sista dag. Jag och Wilmer ska följa med mamma och pappa ut på stocka och hälsa på farmor en sväng!!! Sen på eftermiddan kommer min morbror och kusin Caroline, Katarina och kusin Niklas kanske oxå är med.
Imorron är de kyrkis som gäller. Sen på kvällen bär de nog av till Via då min morfar fyller år. Hmmm hur gammal blir han då?? 67 tror jag att han blir....  Men vad ska Wilmer köpa till sin gammerlmorfar då, jag har ingen aning msåte fixa de imorron!!!
På tisdag har vi inge inplanerat...... Fast har typ 100 saker som måste fixas känns de som.....
Onsdag så ska W till fotografen. Måste fixa nå kläder som han kan ha på sig oxå....
Torsdag fyller moster år! Hon fyller 21 de vet jag iaf!!! hihi
Fredag ska vi på BVC, sen hämta moster på tåget. På kvällen så ska vi fira henne!!!!
Lördag är de rally och på kvällen så ska jag ut med syrran!!! Även att morbror ska med!!! Skulle ju vara kul!!!
Söndag åker syrran hem till Örebro igen. Och har vi tur kanske dom snälla barnvakterna skjutsar hem W! :) Annars så åker vi ju och hämtar honom!!!

Att göra:
Fixa kläder åt W tills på onsdag.
Fixa kläder åt mig själv som jag kan ha på mig på lördag.
Present till gammelmorfar.
Fixa klart presenterna till syrran. (nästan klar)
Barnvakt (klart mormor och morfar)
Städa
Gå på boa
sen är de väl säker mer saker som jag måste fixa.........

Nu ska jag iallafall fixa en skiva åt W sen så ska vi lyssna på den!!!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Är det doppresenten som ska knäppas? ;) Vilken fotograf blev det?

Utgång på lördag låter skoj! Hoppas ni får kul! Vi ska ha en liten hemmafest inkl. ungar men det ska bli väldans sköj det med :D

2009-01-18 @ 16:00:33
URL: http://lifeofdisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0