80-talet

De fick jag uppleva på nytt nu i helgen! :) Matilda hade 25  års fest med 80-tals tema!!! De var riktigt roligt! Många snyggingar var de på festen!!! ;) De bjöds på mat oxå, Korv med mos och en pucko!!!!!
Ja, jag kan ju inte påstå att  jag kommer ihåg så mkt av 80-talet faktiskt....... Man är ju så inte sååå gammal hihi!!!!!
Drog även en repa på krogen oxå, men ja jag tycker då inte att de var nån höjdare direkt....... Gårdagen var inte heller nån höjdare..... Fyyy mådde inte så där super bra.... Men blev ju bättre och bättre ju längre dagen gick. Var in till stan på kvällen och kollade på handboll oxå!!! Bra jobbat brudar, seriesegrare och div. 2 nästa!!!!!!!!!!

Tänkte jag skulle bjuda på några bilder ifrån festen!!!!! :)





Ha en bra dag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0