Duktig kille!!!

Wilmer har lärt sig några nya saker nu bara på en vecka.....
De har ploppat upp nå nytt nästan varje dag.
Han har lärt sig att vinka, började med de i fjällen och vi trodde de var bara en engångs grej men icke, så när man frågar honom nu om han kan vinka så vinkar han! :)
Sen har han även kommit på att han har en tunga, den kan man göra mycket roligt med tycker han själv, haha
Han kan även stå själv om han håler i sig i något och sen så har han lärt sig att krypa! De började han med igår morse! han har stått i krypställning ett bra tag med inte riktigt fått till de där med krypningen men igår lossnade de. Så
Nu kryper han mest hela tiden!!!!
Mammas stora och duktiga kille!!!! <3

Nu ska jag ta och äta lite med mamma, pappa och syrran innan hon ska åka tillbaka till Örebro!! Måsta ju åka till stan och säga hejdå till henne.
Men de är ju bara 4 veckor kvar till nästa gång hon kommer hem och dom veckorna kommer gå fort dom!!!!
Dax för lite käk!


Kommentarer
Postat av: carror

ja, tungan tycker han är jätte kul märkte jag igår ;)

min lilla goding :)

2009-03-15 @ 16:34:39
Postat av: Moster

Ja han är så duktig mitt lilla charmtroll:) Men systeryster...de är faktiskt bara 3 veckor o 2 dagar kvar till jag kommer hem;P heheh...Kan hålla med dig Carro om att tungan är en rolig manick:)

2009-03-15 @ 21:52:28
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Sofia

Till Carro: Hihi ja han håller på med den typ hela tiden!!!

Till Johanna: Oppss.... Ja se där ja då försvann en hel vecka av nedräkningen!!! KANON!!!!! :D

2009-03-15 @ 22:01:28
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0