HEMMA!!!!!

Då har vi kommit hem då från fjällvärlden och är en öroninflammation rikare! Just nu är elvedonen och nässprayen mina bästa vänner....  De var ju BARA 4 veckor sen sist jag hade öroninflammation i samma öra....
Helgen har iallafall vart kanon, har haft jätte trevligt och super roligt!!!!
Vädret har väl inte varit de allra bästa, men de är som vanligt de när vi åker upp... Igår fick vi iaf se solen en liten sväng....
Vi har som sagt haft en kanon helg med trevligt sällskap, god mat, god dryck 2-års kalas då Alva fyllde 2 år i lördags, skidåkning, grabbarna åkte skoter med mina morbröder och kusin, pulka åkning och sen var de ju 2 personen som skulle åka lite trick skidor oxå.....
De har jag på film och de är nog bland de roligaste jag har sett... hahahaha
Vet tyvärr inte hur man lägger upp filmer..... Nån som vet och kan hjälpa mig???

Tusen tack familjen Maria för en kanon helg!!!!!! Jag hoppas ni vill följa med fler gånger!!!! Nästa år kanske??!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0