Öronbarn

Ja då har man gått och blivit öronbarn då.... Var till doktorn idag med mitt öra, och som jag trodde öroninflammation igen.
Läkaren skrattade lite åt mig och frågade om jag har blivit ett öronbarn?! Hahaha Ja men visst, öronbarn vid 24 år ålder absolut!!!! Fick iallafall en ny pencillinkur av en annan sort som skulle vara lite starkare oxå. Så nu är de bara att hålla tummarna att jag blir bra i örat!!!!
Tabletterna var STORA, shit hur ska jag få ner dom där tänkte jag, ser i storlek ut som ett stolpiller, KUL och dom ska jag svälja. Har tagit 1 tablett idag och de gick över förväntan. Jag fick ner den, så nu är de BARA 19 tabletter kvar... *suck*
Lämnade gossebarnet hos Maria och Alva medans jag var iväg, de hade gått kanon har hade skött sig kanon, sovit hela tiden!!!!! Sen så fikade vi lite och lite lunch fick jag oxå, man tackar man tackar!!!!! TUSEN TACK för barnvakten!!!!!!!

Nu ska sovit lite middag med sonen hade jag tänkt. Frågan är ju bara om han tänker desamma!!!!

Tack och Hej leverpastej!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0