Sugen

Har suttit och kollat runt på olika tatueringar nu. Åhh jag blir såå grymt sugen på att göra en till!!!!! Tror jag vet vad jag vill göra oxå eller ja jag har 2 stycken som jag gärna skulle vilja göra. Men de största problemet nu är väl vart jag vill ha dom.... Och sen ska jag försöka få en tid nu innan sommarn eller ska jag vänta tills i höst?! Som de känns nu så skulle jag helst vilja ha gjort en redan igår!!! :) Maria ska vi åka iväg och göra en varsinn kanske??? Jag vet att du gärna skulle vilja göra en till du med!!!!!



Dom här 2 har jag sen tidigare!!!!

Nä nu ska jag åka och hämta Veronica och sen vidare till hallen för att kolla på handboll!!!! Får väl se om de börjar suga i handbollstarmen!!!
Ha det så bra så länge!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja men även jag skulle vilja göra en till!

2009-03-22 @ 16:07:34
URL: http://johannagr.blogg.se/
Postat av: Kristin

Vill ni göra en fort, ring till han i Sundsvall som jag va hos "taurus" han brukar ha lite strö tider här och där!

2009-03-22 @ 19:45:57
Postat av: Sofia

Till Moster: Ja vi kanske ska ta tag i den biten då!!! :)

Till Kristin: Oki låter bra det!!! Tack för tipset! :)

2009-03-23 @ 08:15:42
URL: http://sofiagruvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0